Pritožbe in pohvale
Spoštovane pacientke in pacienti!
Vaše mnenje nam veliko pomeni, zato bomo zelo veseli vsake vaše pohvale, ki nam bo v spodbudo, kot tudi pritožbe, ki jo bomo skrbno obravnavali.
V kolikor menite, da so vam bile pri obravnavi v Zdravstvenem domu Bled kršene pacientove pravice, imate v skladu z 59. členom Zakona o pacientovih pravicah (ZPacP) pri izvajalcu zdravstvenih storitev pravico vložiti pritožbo ali zahtevo za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic.
PRISTOJNA OSEBA ZA OBRAVNAVO PRITOŽBE:
Pristojna oseba za sprejemanje in obravnavo pritožb oz. zahteve za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic v ZD Bled je: Jana Fajfar, mag. zdr. nege.
Pritožno lahko vložite ustno v času uradnih ur ali pisno na naslov: OZG OE ZD Bled, Mladinska cesta 1, 4260 Bled ali po elektronski pošti: tajnistvo@zd-bled.si.
Pritožbo oz. zahtevo za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic po Zakonu o pacientovih pravicah sprejema in obravnava tudi Alenka Rajgelj Šilar, univ. dipl. prav. Pritožbo lahko vložite pristojni osebi po pošti na naslov Osnovno zdravstvo Gorenjske, Gosposvetska ulica 9, 4000 Kranj, po elektronski pošti na naslov: alenka.rajgelj-silar@ozg-kranj.si ali na tel. št. 04 2082531.
ROK ZA VLOŽITEV PRITOŽBE:
Zahtevo za prvo obravnavo kršitve zaradi neprimernega odnosa zdravstvenih delavcev ali sodelavcev lahko pacient vloži najpozneje v 15 dneh od domnevne kršitve.
Zahtevo zaradi domnevno neustreznega ravnanja pri zdravstveni oskrbi (na primer zaradi varnostnega zapleta zdravstvene napake) lahko pacient vloži najkasneje v 30 dneh po končani zdravstveni oskrbi.
Pacient lahko vloži prvo zahtevo v treh mesecih po preteku rokov iz prejšnjih odstavkov, če je za kršitev izvedel kasneje oziroma če so se posledice kršitve pokazale kasneje.